5 مدل از بهترین تابلوهای مشاور املاک

تابلو املاک استیل
فهرست مطالب

آیا از اهمیت تابلو تبلیغاتی که سردر آژانس املاک نصب می‌شود، مطلعید؟! می‌دانید این تابلو چه تاثیری می‌تواند در جذب مشتری داشته باشد؟! اگر خبر دارید که خب چند هیچ از سایر رقبا و همکارانتان جلوتر هستید. اما اگر خبر ندارید و تاکنون هم در زمینه انتخاب بهترین تابلو برای آژانس املاک خود اقدامی نداشته اید توصیه می‌کنم این مطلب را از دست ندهید.

البته این را هم بگویم که صرف مطلع بودن از تاثیر و اهمیت تابلو مشاور املاک، کافی نیست. بلکه شما زمانی می‌توانید از این طریق از همکارانتان پیشی بگیرید که یک تابلو تبلیغاتی زیبا و جذاب سردر دفتر محل کارتان نصب کنید!

عقل مردم به چشمشان است!

شاید از خودتان بپرسید مگر یک تابلو تبلیغاتی چقدر اهمیت دارد که باید بخاطرش مطلب بخوانم و تحقیق کنم و در نهایت با آگاهی کامل آن را بخرم؟ اگر بخواهم بی پروا با شما صحبت کنم باید بگویم که این روزها عقل مردم به چشمشان است. از همین رو اکثر آن ها ابتدا از ظاهر مکانی که قصد دارند از آنجا کالایی بخرند یا خدماتی دریافت کنند، خدمات و کالاها و گاها حتی پرسنل آنجا را هم قضاوت می‌کنند.

از طرفی شغل شما حساسیت بالایی دارد. چون بالاخره دیگران قرار است بر اساس حرف و سخن شما، سرمایه چند میلیاردی خود را جابجا کنند. پس این اصلا دور از ذهن و تصور نیست که قبل از هر چیزی، بخواهند دفتر کارتان را از هر لحاظ واکاوی کنند.

بنابراین اگر نظر من را که سالهاست با انواع و اقسام مشاوران املاک و افراد دیگر سروکار داشتم را بخواهید، توصیه می‌کنم حداقل تابلو سردر مغازه را از نوع بهترین انتخاب کنید. در کنار آن می‌توانید به دکوراسیون داخلی دفتر هم برسید و از المان های گوناگون برای تزئین آن بهره ببرید.

تابلو املاک چلنیوم

پرفروش‌ترین و بهترین تابلو برای آژانس املاک کدام است؟

تابلوهای تبلیغاتی در حال حاضر تنوع بالایی دارند. این تابلوها بسته به نوع متریال، شکل ظاهری، مکانی که قرار است در آن نصب شوند و موارد دیگر به انواع گوناگون تقسیم می‌شوند. تنوع در میان تابلوهای تبلیغاتی آنقدر زیاد است که تقریبا می‌توان گفت شما هر مدل و متریالی که در نظر داشته باشید را می‌توانید روی تابلو پیاده کنید. اما از آنجا که تابلو نصب شده در سردر مغازه و دفتر کار، حرفه‌ای بودن شما را نشان می‌دهد، بهتر است هر تابلویی انتخاب نکنید! مثلا تابلو پولکی هرگز نمی‌تواند انتخاب خوبی برای آژانس املاک باشد. یا مثلا من هیچوقت تابلو لاسوگاسی و LED را به مدیران املاک که به دنبال تابلو تبلیغاتی هستند، پیشنهاد نمی‌کنم.

در حال حاضر بهترین تابلو برای آژانس املاک از نظر من و همکارانم در گروه تابلوسازی نماشهر عبارتند از؛

تابلو املاک چلنیوم

تابلو چلنیوم بی شک بهترین تابلو برای آژانس املاک است. البته این تابلو باتوجه به ظاهر ساده و شیکی که دارد و همچنین باتوجه به تنوع بالای طرح و رنگ، نه فقط برای مشاور املاک بلکه برای هر کسب و کاری مناسب می‌باشد.

تابلوهای چلنیوم از ورق های چلنیوم ساخته می‌شوند. چلنیوم نیز نوعی فلز است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. در نتیجه اگر به دنبال تابلویی با مقاومت و طول عمر بالا هستید که باد و باران و نور مستقیم آفتاب هیچ تاثیری در آن نداشته باشد، شک نکنید که تابلو چلنیوم بهترین گزینه است.

این مدل تابلوها در اصل حروف برجسته‌ای هستند که روی زمینه پلکسی گلاس کار می‌شوند. شما می‌توانید صفحه پلکسی و همینطور حروف برجسته چلنیوم را به هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید. همچنین انتخاب نوع روشنایی حروف این تابلو هم دست خودتان است!

تابلو املاک لاکچری

تابلو کامپوزیت مشاور املاک

تابلو کامپوزیت از دیگر گزینه های مناسب برای املاک است. این تابلو در یک نظر جلوه و ظاهری شبیه به تابلو چلنیوم دارد. چون تابلوهای کامپوزیت نیز مثل تابلوهای چلنیوم یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی هستند. منتهی تفاوت میان آن ها این است که در تابلوهای کامپوزیت از هر متریالی برای ساخت حروف سه بعدی می‌توان استفاده کرد. به طور مثال اگر شما تابلو زیبا اما قیمت مناسب بخواهید همکاران من حروف سه بعدی تابلو کامپوزیت را از پلاستیک خواهند ساخت. یا اگر درخشندگی حروف تابلو اولویت اولتان باشد، حروف سه بعدی با استفاده از ورق های استیل تولید می‌شوند.

ضمنا صفحه پشتی و زمینه این تابلوها همانطور که از نامشان پیداست، از کامپوزیت ساخته می‌شود و این هم دومین تفاوت میان این دو تابلو تبلیغاتی می‌باشد که اتفاقا تاثیر مستقیم بر قیمت تابلو دارد!

تابلو فلزی املاک

تابلو فلزی که تابلو استیل هم در زیرمجموعه آن قرار می‌گیرد، سومین مدل از تابلوهای سه بعدی مناسب برای دفاتر املاک است. حروف سه بعدی فلزی هم قابلیت اجرا روی زمینه های مختلف و نصب در سردر آژانس املاک را دارند و هم این که می‌توان آن ها را روی دیوارهای داخلی دفتر و برای دیزاین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار داد. ما به بیشتر مشتریان نماشهر گزینه دوم را پیشنهاد می‌کنیم!

تابلو املاک فلزی

تابلو فلکسی املاک

تابلو فلکسی ارزان‌ترین تابلو برای مشاور املاک به حساب می‌آید. این مدل تابلو متشکل از یک صفحه فلکسی است که طرح و نوشته دلخواه شما روی آن چاپ شده و سپس روی قاب مکعبی نصب می‌شود. بنابراین از نظر طرح و رنگ تنوع بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارد ولی مقاومت و طول عمر آن کمتر از تابلوهای سه بعدی می‌باشد.

تابلو لایت باکس مشاور املاک

اگر دفتر املاک شما کوچک است و ورودی کوچکی دارد یا این که در آپارتمان های تجاری دفتر دارید و نمی‌توانید روی تابلو تبلیغاتی آن زیاد مانور بدهید و به همین دلیل به دنبال تابلوی سایز کوچک اما متفاوت هستید، من تابلو لایت باکس را به شما پیشنهاد می‌کنم.

لایت باکس متشکل از یک صفحه فلکسی، پلکسی، استیکر یا پارچه چاپی است که روی باکس مکعبی در ابعاد دلخواه نصب می‌شود. این تابلوها به مهتابی ها یا لامپ های LED مجهز می‌شوند و روشنایی داخلی دارند و به همین جهت جزو زیباترین تابلوهای تبلیغاتی به حساب می‌آیند.

لایت باکس املاک

قیمت تابلو مشاور املاک

حالا که با بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای آژانس ها و دفاتر املاک آشنا شدید، بی شک می‌خواهید از قیمت آن ها مطلع شوید! بالاتر 5 مدل تابلو خدمت شما معرفی کردم که هر کدام از آن ها با استفاده از متریال های گوناگون و در ابعاد و اندازه ها و مدل های مختلف قابل اجرا هستند و قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین این که بخواهم لیستی از قیمت این تابلوها در اختیار شما بگذارم، عملا غیر ممکن است! اما شما می‌توانید از طریق شماره 91030544-021 با ما در تابلوسازی نماشهر در ارتباط باشید تا ایشان قیمت دقیق تابلوی مدنظرتان را محاسبه کنند.

حتی اگر موفق نشدید از میان موارد معرفی شده، بهترین تابلو برای آژانس املاک را انتخاب کنید نیز فقط کافیست با کارشناسان نماشهر در ارتباط باشید تا با در نظر گرفتن سلیقه، نیاز و میزان بودجه‌ای که دارید، یک تابلو املاک لاکچری به شما معرفی کنند.

مشاوره تلفنی