حروف برجسته نمای ساختمان، هویت ساختمان شما!

حروف برجسته نمای ساختمان؛ هویت ساختمان شما
فهرست مطالب

این روزها استفاده از حروف برجسته نمای ساختمان به یکی از امور متداول تبدیل شده است. بنابراین به احتمال قوی هنگام گذر از کنار ساختمان‌های مدرن، این حروف که غالبا هم نام ساختمان را تشکیل می‌دهند، توجه شما را به خودشان جلب کرده‌اند. البته استفاده از این حروف برجسته که بعضی‌ها آن را با نام تابلو نمای ساختمان می‌شناسند، فقط مختص ساختمان‌های مدرن نیست و بعضا در آپارتمان‌های نسبتا قدیمی آجر نما هم دیده می‌شوند. ولیکن تعداد آن‌ها در نماهای سنگی و بخصوص نمای رومی خیلی بیشتر است چون جلوه خیلی زیباتر و جذاب‌تری دارد.

اگر به تازگی کار ساخت ساختمان مسکونی، تجاری، تفریحی یا اداری خودتان را به پایان رسانده‌اید و به این فکر هستید که با بهره‌مندی از المان‌های بروز بر زیبایی و جذابیت نمای ساختمان بیفزایید. یا این که قصد راه اندازی کسب و کار در مغازه آپارتمان‌های نوساز با نمای رومی را دارید و می‌خواهید از یک تابلو تبلیغاتی متفاوت برای معرفی کسب و کارتان استفاده کنید، ما حروف برجسته یا همان تابلو نما ساختمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به حروف سه بعدی نمای ساختمان و این که این حروف از چه متریالی ساخته می‌شوند، با ما در نماشهر همراه باشید.

حروف برجسته نمای ساختمان چه کاربردی دارد؟

بی‌شک درصد زیادی از شما عزیزان وقتی پیشنهاد استفاده از تابلو نمای ساختمان را از دوستان و آشنایان یا معمار دریافت کردید، همان اول کار این سوال را از خودتان یا از طرف مقابل پرسیدید که این تابلو و حروف چه کاربردی دارند؟! آیا صرفا جنبه زیبایی دارند یا به دردی هم می‌خورند؟!

حالا ما می‌خواهیم کامل‌ترین جواب را به این سوال بدهیم؛

اگر ساختمان شما مسکونی است که باید رُک و پوست کنده بگوییم، این حروف کاربرد خاصی برایتان ندارند و فقط به زیباتر شدن نمای ساختمان‌تان کمک می‌کنند. ولی اگر ساختمان و مجتمع شما تجاری، تفریحی یا اداری باشد حروف و لوگویی که روی نمای آن نصب می‌کنید به نوعی نقش تابلوی تبلیغاتی را ایفا کرده و شما را از خرید تابلو بی‌نیاز می‌کند.

 

تابلو استیل نقره ای براق

تابلو نمای ساختمان از چه متریال هایی ساخته می‌شود؟

این که حروف سه بعدی نمای ساختمان از چه متریالی ساخته شوند و چه جنسی داشته باشند، کاملا سلیقه‌ای است و به میزان بودجه شما بستگی دارد. اما خب بهترین متریال‌هایی که ما در تابلوسازی نماشهر در ساخت این حروف و طرح‌های سه بعدی بکار می‌بریم عبارتند از؛

ورق های چلنیوم + پلکسی گلاس

چلنیوم نوعی آلیاژ مقاوم و انعطاف پذیر است که در صنعت تابلوسازی مصرف فراوان دارد. این متریال به عنوان یکی از بهترین متریال‌ها در ساخت حروف سه بعدی، انواع تابلو چلنیوم و تابلو کامپوزیت با حروف چلنیوم محسوب می‌شود.

یکی دیگر از کاربردهای ورق‌های چلنیوم در صنعت تابلوسازی، ساخت حروف سه بعدی نمای ساختمان و لوگوها و اشکالی است که روی نمای ساختمان نصب می‌شوند. البته حروف سه بعدی چلنیوم در هر حالت با پلکسی گلاس ترکیب می‌شوند. یعنی اینطور نیست که کل حروف جنس چلنیوم داشته باشند بلکه رویهٔ آن‌ها از پلکسی گلاس ساخته می‌شود تا جلوه بیشتری داشته باشد.

ورق های استیل

استیل از دیگر متریال‌هایی است که در ساخت حروف برجسته نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلیاژ استیل به دلیل جذابیت بیشتر و قابلیت اجرا در دو مدل مات و براق، طرفداران بیشتری دارد. ما هم در تابلوسازی نماشهر به بیشتر مشتریانمان که قصد خرید تابلو نما ساختمان دارند، این جنس را پیشنهاد می‌دهیم.

 

قیمت تابلو فلز نوردار

ورق های فلزی

فلزات از دیگر متریال‌های پیشنهادی ما برای ساخت حروف برجسته نمای ساختمان هستند. چون مزایایی نسبت به دو متریال قبل دارند از جمله این که؛

✅ با این که استیل و چلنیوم هم قابلیت اجرا در رنگبندی مختلف را دارند اما غالبا در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و دودی اجرا می‌شوند، ولی حروف برجسته فلزی اینگونه نیستند و در هر رنگی زیبا و جذابند.

✅ فلزات نسبت به آلیاژهایی مثل چلنیوم، ماندگاری بالاتری دارند و در طولانی مدت دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی‌شوند.

✅ از طرفی از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه‌تر هستند، هر چند که این موضوع به نوع فلزی که شما انتخاب می‌کنید بستگی دارد ولی در مجموع پایین بودن قیمت فلزات نسبت به ورق‌های چلنیوم و استیل باعث می‌شود تا حروف ساخته شده با این متریال نیز ارزان‌تر باشد.

از همین رو ما به بیشتر مشتریانمان، مخصوصا افرادی که حروف سه بعدی نمای ساختمان را برای ساختمان‌های مسکونی می‌خواهند، حروف برجسته فلزی را پیشنهاد می‌کنیم.

حروف برجسته نمای ساختمان را با چه فلزاتی می‌توان ساخت؟

در بخش قبل گفتیم که فلزات به عنوان یکی از متریال‌های مناسب برای ساخت تابلو نمای ساختمان، معرفی می‌شوند. احتمالا با مطالعه این بخش، از خودتان پرسیده باشید که کدام یک از فلزات برای ساخت این حروف و تابلوها کاربرد دارند و با استفاده از کدام فلزات می‌توان این حروف را ساخت؟!

در پاسخ به این سوال باید خدمتتان عرض کنیم که تقریبا تمام فلزات در صنعت تابلوسازی کاربرد دارند. بنابراین از همه ورق‌های فلزی می‌توان در ساخت حروف سه بعدی نمای ساختمان استفاده کرد. منتهی ما در تابلوسازی نماشهر اغلب از فلزاتی که طول عمر و ماندگاری بالاتری دارند و در برابر باد، باران، آفتاب و… مقاوم‌تر هستند در ساخت انواع تابلو سه بعدی و حروف سه بعدی استفاده می‌کنیم.

نورپردازی در تابلو نمای ساختمان

تابلو نمای ساختمان نیز مثل همه تابلوهای تبلیغاتی قابلیت نورپردازی دارد. یعنی با قرار دادن لامپ‌های LED و SMD در قسمت داخلی حروف می‌توان روشنایی آن‌ها را تامین کرد به طوری که در تاریکی و در شب مثل روز جلوه داشته باشند. اما اگر دقت کرده باشید، بیشتر حروف برجسته که روی نمای ساختمان‌ها نصب می‌شوند نورپردازی ندارند.

بنابراین شما می‌توانید بسته به سلیقه و میزان بودجه‌ای که دارید، از کارشناسان ما بخواهید که تجهیزات نورپردازی را در داخل حروف برجسته شما قرار دهند یا این که بدون تجهیزات و سیستم نورپردازی و به شکل ساده آن‌ها را برای شما بسازند.

پیشنهاد ما این است که اگر ساختمان شما حالت تجاری یا تفریحی دارد، حروف برجسته واجد سیستم نورپردازی تهیه کنید. ولی در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و حتی بعضی از ساختمان‌های اداری نیازی به نورپردازی نیست!

 

تابلو چلنیوم دوبل

ساخت انواع حروف برجسته نمای ساختمان با قیمت عالی در تابلوسازی نماشهر

ما در تابلوسازی نماشهر انواع حروف برجسته، لوگو و اشکال سه بعدی نمای ساختمان را با بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها و باتوجه به خواست و سلیقه شما تولید می‌کنیم. فقط کافیست طرح یا نوشته دلخواهتان را به کارشناسان ما بگویید تا مطابق آن ابتدا تابلو را طراحی کرده و سپس آن را با بکارگیری بروزترین تجهیزات و دستگاه‌ها، در سریع‌ترین زمان ممکن تولید کنند. ضمنا برای اطلاع از قیمت انواع حروف برجسته نمای ساختمان نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده با کارشناسان نماشهر در ارتباط باشید.

مشاوره تلفنی