تابلو نقشه جهان؛ زیباترین تابلو دکوراتیو برای خانه و محل کار شما

تابلو نقشه جهان
فهرست مطالب

تابلو نقشه جهان بی شک یکی از تابلوهای دکوراتیو و المان هایی است که می‌توان برای زیباسازی محیط داخلی خانه ها و اماکن دیگر استفاده کرد. این مدل تابلو همانطور که از نامش پیداست شبیه ساز نقشه جهان و متشکل از تکه هایی از کره زمین است. همین طراحی متفاوت و خاص باعث شده تا این مدل تابلو از زیباترین تابلوها برای دیزاین دکوراسیون داخلی محیط های اداری، تجاری و حتی خانه ها باشد و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کند.

اگر به فکر خرید یک تابلو دکوراتیو خاص و متفاوت برای دفتر کارتان هستید، من چشم بسته به شما تابلو نقشه جهان استیل یا طرح استیل را پیشنهاد می‌کنم. و اگر می‌خواهید اتاق کار یا اتاق فرزندانتان را در خانه به شکلی منحصر به فرد دیزاین کنید، پیشنهاد من نقشه جهان چوبی یا طرح چوب است.

در ادامه با من و گروه تابلوسازی نماشهر همراه باشید که قصد داریم درباره نقشه جهان یا همان اطلس نما، کاربرد و جنس و قیمت آن با شما صحبت کنیم و سفری به دنیای این تابلوهای زیبا داشته باشیم.

تابلو نقشه جهان / اطلس نما چیست؟

کره زمین آنقدر زیباست و جذابیت آن آنقدر بی انتهاست که بشر از همان ابتدا به دنبال الگوبرداری از آن بوده و هست! اگر دقت کرده باشید زیباترین المان ها و لوازم دکوری که در منازل و اماکن دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، نمودی از کره زمین دارند.

تابلو نقشه جهان نیز نوعی تابلو است که از نقشه کره زمین الگوبرداری شده و در اصل نشان دهنده قاره ها و کشورهای مختلف است. این مدل تابلو که طرح برجسته دارد، روی دیوار داخلی محیط های گوناگون نصب می‌شود و به تنهایی تغییر و تحولات عظیمی در دکوراسیون آن محیط ایجاد می‌کند.

جنس تابلو نقشه جهان

این روزها در اکثر اماکن از تابلوهای نقشه جهان استیل یا طرح استیل استفاده می‌شود و به احتمال قوی شما بارها در اماکن گوناگون این مدل تابلوها را دیده اید. ولی این تابلوها فقط از استیل ساخته نمی‌شوند و همکاران من در گروه تابلوسازی نماشهر از متریال ها و اجناس دیگر هم برای ساخت این تابلو جذاب استفاده می‌کنند.

قیمت تابلو نقشه جهان

تابلو نقشه جهان استیل

استیل جزو پرطرفدارترین متریال ها در ساخت تابلو دیواری نقشه جهان به حساب می‌آید. این متریال نه فقط از نظر ظاهری زیباست بلکه از نظر جنس و دوام هم بهتر است و به همین دلیل هم ما به بیشتر مشتریانمان که به دنبال خرید این مدل تابلو هستند، جنس استیل را پیشنهاد می‌کنیم.

خود همین تابلو نقشه جهان استیل در دو مدل متنوع قابل اجراست؛

  • نقشه جهان استیل بک لایت
  • نقشه جهان استیل بک لایت دوغی

در ساخت هر دوی این مدل ها به جزئیات توجه می‌شود. حتی در صورت خواست شما نام قاره ها و کشورها روی آن هک خواهد شد. پس اگر جزئیات این تابلو برایتان مهم است حتی لحظه‌ای در انتخاب نقشه جهان استیل تردید نداشته باشید!

تابلو نقشه جهان مولتی استایل یا طرح استیل

مولتی استایل متریال پلاستیکی است که با یک لایه طلایی پوشانده شده و مصارف زیادی در صنعت تابلوسازی دارد. در ساخت تابلوهایی که سایز بزرگ دارند مثل همین تابلو دیواری نقشه جهان، این ورق مولتی استایل را روی پلکسی گلاس 3 میل می‌چسبانند که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد.

نقشه جهان طرح استیل در ظاهر شباهت زیادی به مدل استیل دارد و اکثر افراد در نگاه اول متوجه تفاوت میان آن ها نمی‌شوند. در این مدل هم درست مثل مدل استیل، نام قاره ها و کشورها روی کار هک می‌شود و حتی از نظر جزئیات هم تفاوت زیادی میان تابلوهای مولتی استایل و استیل وجود ندارد. منتهی مولتی استایل قابلیت عبور نور ندارد و فقط به صورت بک لایت قابل اجراست.

تابلو نقشه جهان پلاستیک

پلاستیک از دیگر متریال هایی است که در ساخت این تابلو مورد استفاده قرار می‌گیرد. تابلوهای نقشه جهان پلاستیکی در رنگ های متنوع قابل اجرا هستند و این یکی از مزایای آن هاست. علاوه بر آن از نظر قیمت هم مقرون به صرفه‌تر از دو مدل معرفی شده هستند. ولی چون با دست ساخته می‌شوند ممکن است از نظر جزئیات به زیبایی مدل های قبل نباشند!

تابلو نقشه جهان نور دار

تابلو نقشه جهان چوبی

چوب قطعا خاص‌ترین متریالی است که در ساخت این مدل تابلو بکار می‌رود. این مدل تابلو دیواری نقشه جهان برجسته چون کاملا به وسیله دست ساخته می‌شود، قیمت بالایی دارد و به نوعی یک تابلوی سفارشی به حساب می‌آید. البته یک نوع نقشه جهان طرح چوب هم داریم که برای افرادی که به تابلوهای چوبی علاقمند هستند ولی نمی‌خواهند زیاد بابت خرید این تابلو هزینه کنند، انتخاب خوبی خواهد بود.

نقشه جهان چوبی بدون نور است و در بیشتر مدل های آن از هیچگونه نورپردازی استفاده نمی‌شود. در نتیجه در دسته تابلو نقشه جهان چراغ دار قرار نمی‌گیرد! این مدل تابلوی نقش جهان جدید، غالبا به عنوان المانی جهت تزئین منازل و مخصوصا اتاق پسر بچه ها بکار می‌رود و در محیط های کاری و ادارات و … چندان کاربرد ندارد.

بیشترین کاربرد تابلو نقشه جهان و بهترین مکان ها برای نصب آن

آژانس های املاک، آژانس های مسافرتی، ایستگاه های مترو، آژانس های هواپیمایی، دفاتر امور مهاجرتی از قدیمی‌ترین مشتریان تابلوهای نقشه جهان هستند. به عبارت دیگر نصب این تابلو در اماکن گفته شده و به طور کلی دفاتری که خدمات حمل و نقل و مسافرتی ارائه می‌دهند، از همان ابتدا مرسوم و متداول بوده و هنوز هم هست. اما از چند سال پیش طراحان دکوراسیون داخلی و آرشیتکت ها شروع به استفاده از این تابلوی جذاب در دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه ها کردند و همین شد که نام اطلس نما به لیست تابلوهای دکوراتیو منزل هم راه پیدا کرد!

با این تفاسیر شما در هر مکانی که دوست دارید می‌توانید این تابلو را نصب کنید و از تماشای زیبایی آن لذت ببرید.

تابلو نقشه جهان چوبی

استعلام قیمت تابلو نقشه جهان و ثبت سفارش ساخت آن در نماشهر

همانطور که بارها از ابتدای مطلب گفتم، این تابلو بهترین گزینه برای افراد خاص پسند است. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خانه یا محل کارتان دیزاین متفاوت اما جذاب داشته باشد، بدانید که نقشه جهان همان چیزیست که شما را به مقصودتان می‌رساند.

شما برای داشتن انتخابی بهتر از میان انواع تابلو نقشه جهان، می‌توانید از مشاوره تخصصی گروه تابلوسازی نماشهر استفاده کنید. پس همین حالا برای صحبت با کارشناسان مجموعه و دریافت راهنمایی و همچنین استعلام قیمت تابلو نقشه جهان و در نهایت ثبت سفارش ساخت آن در ابعاد و اندازه و مدل دلخواهتان، با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی