جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جذاب‌ترین تابلو نئون کافه را از نماشهر بخواهید!

جدیدترین طرح های تابلو نئون کافه

فهرست مطالب

تابلو نئون با این که جزو تابلوهای مدرن و جدید نیست و قدمت نسبتا بالایی در میان انواع تابلوهای تبلیغاتی و دکوراتیو دارد، ولی در چند سال اخیر خیلی ترند شده است. به طوری که بسیاری از افراد نه فقط در محل کار، بلکه برای دیزاین و دکور اتاق خواب خود یا فرزندانشان نیز از این تابلو استفاده می‌کنند. یکی از اماکنی که نصب انواع تابلوها، حروف و اشکال نئون در آن به یک امر متداول تبدیل شده است، کافی شاپ ها هستند. یعنی در حال حاضر بیش از 50 درصد کافی شاپ ها حداقل یک تابلو نئون کافه در اصلی‌ترین دیوار خود و یا بالای درب ورودی نصب می‌کنند.

احتمالا در کافی شاپ های دیگر یا در تصاویر مربوط به دیزاین و دکوراسیون کافی شاپ ها، مدل هایی از تابلو نئون فلکسی کافه را دیده اید و اکنون می‌خواهید یک طرح جذاب و زیبا از آن را برای کافی شاپ خودتان خریداری کنید. پس توصیه می‌کنیم برای مشاهده جذاب‌ترین تابلوها و اشکال نئون برای کافی شاپ، و کسب اطلاعات بیشتر درباره این تابلو با ما در نماشهر همراه باشید.

تابلو نئون چیست و انواع آن کدام است؟

همه ما وقتی نام تابلو نئون را می‌شنویم، ذهنمان به سمت لامپ های نئون می‌رود. احتمالا شما هم با شنیدن نام این تابلو، از خودتان پرسیده اید که آیا تابلو نئون همان لامپ نئون است؟ ارتباط میان این تابلو و لامپ نئون چیست؟

تابلو نئون در اصل به حروف و اشکالی گفته می‌شود که با استفاده از لامپ های نئون ساخته می‌شوند. این تابلوها در زمان های قدیم با بکارگیری لامپ های نئون شیشه‌ای ساخته می‌شدند ولی امروزه اغلب تابلوسازان، از نئون فلکسی برای ساخت آن ها استفاده می‌کنند. بنابراین تابلوها و اشکال نئون از این نظر به دو دسته تقسیم می‌شوند؛

  1. نئون شیشه‌ای
  2. نئون فلکسی

همچین این تابلوها از لحاظ رنگبندی نیز تنوع بالایی دارند و اصلا همین ویژگی است که آن ها را به یکی از پرطرفدارترین تابلوها تبدیل کرده!

تابلو نئون چست؟

تابلو نئون کافه بهتر است در کدام بخش کافی شاپ نصب شود؟!

کاربرد اصلی تابلو نئون و اشکال و حروف ساخته شده با لامپ های نئون، تبلیغات و معرفی کسب و کار به دیگران است. پس بهتر است روی درب یا در قسمت بالای درب ورودی کافه نصب شود تا دیگران با دیدن آن بدانند که در این محل کافی شاپ قرار دارد.

اما امروزه در هر نقطه از کافی شاپ ها، تابلو و اشکال مختلف نئون نصب می‌شود. بنابراین شما هم می‌توانید روی هر دیوار و هر درب و پنجره‌ای که دوست دارید، یکی از طرح های این تابلو را نصب کرده و با هزینه خیلی کم بهترین دکور را بسازید.

هزینه ساخت تابلو نئون برای کافه چقدر است؟

هزینه و قیمت نهایی تابلو نئون کافه باتوجه به چند عامل محاسبه می‌شود که مهمترین این عوامل عبارتند از؛

  • طرح تابلو
  • ابعاد و میزان لامپ نئون بکار رفته در ساخت آن
  • نوع لامپ نئون استفاده شده در ساخت آن
  • رنگ تابلو (تک رنگ یا فول کالر بودن آن)
  • این که طرح نهایی زمینه پلکسی داشته باشد یا نه

پس بهتر است برای اطلاع از قیمت این تابلو، از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده با کارشناسان نماشهر در ارتباط باشید.

5 طرح زیبا از تابلو نئون کافه

در ادامه 5 طرح متنوع و جدید از تابلو نئون برای کافه را مشاهده می‌کنید که توسط طراحان نماشهر طراحی شده و توسط مهندسین مجموعه ما ساخته شده اند.

جذابترین طرح تابلو نئون کافه

تابلو نئون کافه جدید

مدرن‌ترین طرح های تابلو نئون برای کافه

سفارش ساخت تابلو نئون کافه

تابلو نئون برای کافه

مشاوره تلفنی