جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین تابلوها برای سالن زیبایی و آرایشگاه

فهرست مطالب

جذب توجه مشتریان و رهگذران، بی شک اولین قدم برای رونق کسب و کار شماست. از طرفی همانطور که قطعا خودتان مستحضرید، تابلو تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. انتخاب تابلو تبلیغاتی مناسب برای سالن زیبایی، به شما کمک می‌کند تا به بهترین نحو، خدمات و برند خود را به مخاطبان معرفی کنید. ما در این مقاله بهترین و پرفروش‌ترین تابلو سالن زیبایی زنانه و مردانه را معرفی کرده و نکات مهمی که در انتخاب تابلو برای سردرب و داخل سالن زیبایی باید به آن ها توجه کنید را بیان کرده ایم. پس اگر به دنبال معرفی برند و جذب مشتریان جدید هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

معرفی بهترین تابلو سالن زیبایی

انتخاب تابلو برای معرفی کسب و کار و برند، امریست کاملا سلیقه‌ای! اما با این حال بیشتر افراد ترجیح می‌دهند ابتدا پرفروش‌ترین تابلوهای موجود در صنف کاری خود را بشناسند و پس از آن با در نظر داشتن پیشنهاد تابلوساز، تابلویی مناسب انتخاب کنند. تابلوهای تبلیغاتی که این روزها اکثر سالن دارها و به قول خودمان آرایشگرها انتخاب می‌کنند به ترتیب عبارتند از؛

تابلو چلنیوم؛ بهترین تابلو برای سردرب و داخل سالن زیبایی

تابلو چلنیوم از انواع تابلوهای محبوب و پرطرفدار در تمامی کسب و کارهاست که توانسته عنوان پرفروش‌ترین تابلو تبلیغاتی برای سالن زیبایی در چند سال اخیر را از آن خود کند. این مدل تابلو به صورت برجسته یا فلت و با استفاده از ورق چلنیوم ساخته می‌شود و نه تنها برای سردر سالن بلکه برای دیزاین قسمت های داخلی نیز انتخابی ایده‌آل است.

 

بهترین تابلو برای سردرب و داخل سالن زیبایی

 

تابلو استیل؛ تابلویی ایده‌آل برای داخل سالن زیبایی

تابلو استیل با براقیتی که دارد قطعا می‌تواند یکی از بهترین تابلوها برای نصب روی دیوارهای داخلی سالن های زیبایی زنانه و مردانه باشد. این مدل تابلو که از استیل ساخته می‌شود، مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و برای نصب در سردرب هم چندان بد نیست! اما اگر نظر ما را بخواهید پیشنهادمان این است که لوگو و نام برندتان را به کارشناسان نماشهر بگویید تا یک طرح بسیار عالی و خاص از تابلو استیل را برای محیط داخلی سالن شما بسازند.

 

بهترین تابلو برای داخل سالن زیبایی

 

تابلو فلز؛ لاکچری‌ترین تابلو برای سالن زیبایی

تابلو فلز از دیگر تابلوهای تبلیغاتی مناسب برای سالن های زیبایی است که چون جنس فلزی دارد و معمولا هم به شکل سه بعدی ساخته می‌شود، در ظاهر بسیار شبیه به دو مدل تابلوی قبلی است منتهی از لحاظ قیمت، ویژگی ها و موارد دیگر با آن ها تفاوت دارد. این مدل تابلو را می‌توان در طرح ها و رنگ های متنوع اجرا کرده و علاوه بر سردرب سالن زیبایی، در داخل سالن هم نصب کرد.

 

تابلو لاکچری برای سالن زیبایی

 

تابلو لاسوگاسی؛ خاص‌ترین تابلو تبلیغاتی برای آرایشگاه

تابلوهایی مثل چلنیوم و استیل و فلز، جزو اولین انتخاب های اکثر آرایشگران و صاحبین دیگر کسب و کارها هستند. اما تابلو لاسوگاسی را فقط خاص پسندها انتخاب می‌کنند! این مدل تابلو بخاطر مجهز شدن به لامپ های لاسوگاسی، حتی از چند کیلومتری هم توجه دیگران را جلب می‌کند. شما می‌توانید از طراحان ما بخواهید تا یک تابلو ترکیبی از لاسوگاسی و متریال های دیگر مانند چلنیوم، برایتان طراحی کنند.

 

تابلو آرایشگاه

 

تابلو نئون؛ تابلوی ارزان برای داخل سالن زیبایی زنانه و مردانه

این روزها همه سالن دارها، گوشه‌ای از سالن را با نصب تابلوها و قرار دادن المان های مختلف برای عکاسی تزئین می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید قسمتی از سالن را برای لوکیشن عکاسی آماده کنید، مطمئن باشید که نصب تابلو نئون می‌تواند این لوکیشن را خاص‌تر و جذاب‌تر کند. حالا بسته به نظر شما کارشناسان نماشهر می‌توانند طرح اجرا شده با لامپ های نئون را روی شیشه یا روی دیوار نصب کنند.

 

بهترین تابلو برای داخل سالن زیبایی

 

تابلو پلاستیک؛ ارزان‌ترین تابلو سالن زیبایی

یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی مناسب برای سردرب سالن های زیبایی که اتفاقا بخاطر قیمت مناسبش فروش بالایی هم دارد، تابلو پلاستیک است. این مدل تابلو را می‌توان هم به صورت گرد و حالت لایت باکس درست کرد و هم به صورت برجسته. پس اگر به تابلو گرد سالن زیبایی علاقمند هستید، بدانید که این مدل تابلو برای شما مناسب است! هرچند که همکاران ما سایر تابلوهای معرفی شده را هم در اشکال گوناگون برای شما خواهند ساخت.

 

ارزان ترین تابلو آرایشگاه

 

نکاتی برای انتخاب بهترین تابلو سالن زیبایی

  • بودجه خود را مشخص کنید: تابلوهای سالن زیبایی در قیمت های مختلفی موجود هستند. قبل از خرید تابلو، بودجه خود را مشخص کنید چون این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب بهتر و درست‌تری داشته باشید و سردرگم نشوید.
  • به سبک سالن خود فکر کنید: تابلویی که انتخاب می‌کنید باید از هر لحاظ (رنگ، جنس، طرح، مدل و …) با سبک کلی سالن شما هماهنگ باشد. اگر سالنی مدرن دارید، تابلوی چلنیوم یا استیل انتخاب خوبی است. اگر سالنی سنتی دارید، تابلوی پلاستیک یا نئون انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.
  • پیام خود را مشخص کنید: تابلوی شما باید پیام واضحی به مشتریان فعلی و کسانی که قصد دارید به مشتری تبدیل کنید، بدهد. شما می خواهید آن ها بدانند که شما چه خدمات ارائه می دهید و چرا باید به سالن شما بیایند، پس این موارد باید در تابلویی که سردرب سالن نصب می‌کنید گنجانده شده باشند.
  • از تابلوسازی معتبر خرید کنید: انتخاب تابلوسازی معتبر برای سفارش ساخت و خرید تابلو سالن زیبایی، ضمانت قیمت مناسب، کیفیت و طول عمر بالای تابلوی شما خواهد بود. علاوه بر این یک تابلوسازی خوب قطعا متشکل از تیمی متخصص و مجرب است که می‌توانند از صفر تا صد کار در کنار شما و راهنمای شما باشند.

پس اگر قصد ثبت سفارش ساخت تابلو سالن زیبایی دارید، همین حالا با شماره تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی